Doelshop - Stichting Félice

Gratis doneren aan Stichting Félice

Shop je wel eens online? Als je dit voortaan via stichtingfelice.doelshop.nl doet, kun je gratis doneren aan ons doel zonder dat het je iets extra's kost! Je kunt alle producten zoeken en vergelijken van alle grote webshops (Bol.com, Wehkamp, Coolblue, Mediamarkt enz). Het product koop je uiteindelijk in de webshop zelf. Dit werkt dus alleen via de speciale doelshop link en niet via winkelapps.

Doordat je dit via onze pagina doet geef je een gratis donatie aan ons doel. Hoe werkt dit? Je kunt dit doen door  via stichtingfelice.doelshop.nl te shoppen. Bij iedere aankoop doneer je dan automatisch en gratis aan ons doel.

Vind je het leuk om zelf bij te houden hoeveel jij voor Stichting Félice al gespaard en daarmee gedoneerd hebt? Maak dan ook een account dan. Dit is uiteraard niet verplicht.

Het kan 24 uur duren voordat de donatie die wij dankzij jou krijgen is bijgeschreven.

Juliette Zwaan Zwagemakers - Stichting Félice