Steun Stichting Félice

Doneren

Stichting Félice helpt graag zoveel mogelijk ouders het mooiste afscheid voor hun kindje te realiseren. Wij zijn hiervoor volledig afhankelijk van donateurs. Iedere donatie is dan ook meer dan welkom.

Doneren kan eenvoudig via onderstaande link. Liever zelf overmaken? Je kunt te allen tijde doneren op IBAN nummer: NL07INGB0008125875 t.n.v. Stichting Félice.

Stichting Félice Doelshop

Shop je online? Doe dat vanaf nu via Doelshop.nl. Via een speciale link kan je doorklikken naar webshops zoals Coolblue, Bol.com, Mediamarkt, HEMA, Greetz, Thuisbezorgd, Booking.com en nog veel meer. Deze webshops doneren een percentage van jouw aankoopbedrag aan Stichting Félice.

Juliette Zwaan Zwagemakers - Stichting Félice