Doel van Stichting Félice

Ouders die hun kindje verloren hebben, worden ineens geconfronteerd met het organiseren van een afscheid. Iets waar je als ouder nooit over nagedacht zal hebben. S
tichting Félice wil hierbij helpen en het mogelijk maken de verdrietige dag een beetje mooier te maken. Denk hierbij aan een bijdrage voor bloemetjes, een kistje, ballonnen, fotograaf of zelfs balseming. We hebben alle mogelijkheden en opties uitgewerkt: klik hier.

Alle kleine beetjes helpen en dus kan je een verzoek indienen zodat de Stichting je kan helpen om toch dat extraatje te kunnen realiseren voor het mooiste afscheid.

Félice werd op 1 september 2017 geboren in het Spaarne Gasthuis te Haarlem. Kort na haar geboorte werd zij ziek en heeft ze gevochten voor haar leven. Op 8 september is zij overleden. De ouders van Félice hadden geen uitvaartverzekering.

Dankzij de hulp van vrienden en de opa's en oma's van Félice, hebben haar ouders een geweldig afscheid kunnen organiseren. En daardoor kunnen Tim en Juliette zorgeloos verder bouwen aan een mooie toekomst. Een toekomst met Félice in hun hart.

Stichting Félice werd 7 november 2017 opgericht
.

Juliette Zwaan Zwagemakers

De mama van Félice. Ik weet het zeker. Ik was de meest trotse moeder. Intens gelukkig en dolverliefd op het mooiste kleintje van de hele wereld. Na veel teleurstellingen was ik zo dankbaar dat deze zwangerschap goed verliep.

Dankbaar dat het een kleine miniatuur van mij zou worden. Ik zou een dochter krijgen. En zonder geklaag ben ik bevallen. Zo nieuwsgierig was ik naar mijn kleine meisje. Ik kon niet wachten tot ik haar naam van de daken kon schreeuwen. Want de naam Félice maakt mij zo enorm vrolijk.

We zijn gelukkig samen, heel gelukkig. Maar we missen Félice enorm. Zij heeft ons papa en mama gemaakt en daar zijn wij haar enorm dankbaar voor. Het mooiste plekje in ons hart is van haar. 21 augustus werd het zusje van Félice geboren; Iselle, Fé Ingrit. Zij kleurt onze dag weer. In augustus 2020 verwachten wij een broertje voor de meisjes.

Samen met de liefste papa en man, Tim, woon ik in Haarlem waar we genieten van ons heerlijke huis. Het huis waar Félice gelukkig een paar dagen samen met ons is geweest. Waar ik elke herinnering aan haar koester. De plek waar ik geniet van quality time met onze mooie, lieve families en meest dierbare vrienden. En wat zijn zij belangrijk voor ons. Dat hebben wij gemerkt na het overlijden van Félice.

Juliette Zwaan Zwagemakers - Stichting Félice