Webshop Stichting Félice

Alle opbrengsten komen volledig ten goede aan Stichting Félice

Meer informatie:

Bij de bestelling van een naamslinger vragen we je om duidelijk de na(a)m(en) te vermelden in het notitievlak in de laatste stap van het bestelproces. Let ook even goed op accenten zoals bijvoorbeeld de é in de naam Félice.
***

Bestel je meerdere producten die we moeten laten bezorgen op verschillende adressen, bijvoorbeeld omdat je meerdere slingers kado doet? Geen probleem, vul dan voor elk adres één bestelformulier in.

***

Verzendkosten worden automatisch doorgerekend in het bestelproces.

***

Zodra je bestelling geplaatst is ontvang je een bestelbevestiging. Hierin vind je ook de betalingsgegevens terug. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, gaan wij met je bestelling aan de slag.

***
Alle bestellingen versturen wij binnen twee werkdagen.
***
Het is mogelijk om gepersonaliseerde kaartjes toe te voegen aan de naamslingers. De tekst voor het kaartje kan aangegeven worden bij de laatste stap van het bestelproces.
***
Wij versturen een bestelling naar één adres. Mocht je de bestelling naar meerdere adressen willen laten versturen, dan vragen we je per adres één bestelformulier in te vullen.