Webshop

Koop een product & steun Stichting Félice
Stoffen naamslingers gepersonaliseerd met naam, het boek geschreven door oprichtster Juliette of een pakketje ansichtkaarten. Allemaal mooie producten voor jezelf of om kado te doen.

Hieronder vind je meer informatie over de producten. Vul het bestelformulier op deze pagina in en ontvang binnen 24 uur een bevestigingsmail inclusief betaallink.

Jongensslinger

5 meter - 15 vlaggetjes - gepersonaliseerd met naam

€32.50 exclusief verzending

Meisjesslinger

5 meter - 15 vlaggetjes - gepersonaliseerd met naam

€32.50 exclusief verzending

Wenskaarten 8x

Set van 8 kaarten (enkelvoudig - zonder envelop)

€9.25 exclusief verzending

Boek - "Het leven zonder"

Bundeling van openhartige verhalen. Soms met een lach, soms met een traan.

€12.50 exclusief verzending

Bestelformulier webshop
Lees onder het bestelformulier voor meer informatie met betrekking tot het bestellen van meerdere producten en verzendingen.

Goed om te weten:
Het is uiteraard geen enkel probleem om meerdere producten (per soort) te bestellen. Geef dit dan even duidelijk aan in het notitievlak.
***
Vergeet je niet de namen door te geven voor de gepersonaliseerde producten? Dit kan in het notitievlak. Let ook even goed op accenten zoals bijvoorbeeld de é in de naam Félice.
***
 Doe je een gekocht product kado? Dan kunnen wij meteen het kadootje inpakken en versturen naar de ontvanger. We doen er graag een handgeschreven wenskaartje namens jou bij. Geef je dat dan ook even aan in het notitievlak in het bestelformulier?
***
De verzendkosten zijn afhankelijk van het soort product dat je bestelt en de bestelgrootte. Wij rekenen deze kosten één op één door en de kosten zijn verrekend in het totaalbedrag dat je van ons ontvangt via de betaallink.
***
Verzendkosten liggen tussen de €4,35 en €6,95 voor slingers en het boek. Voor de wenskaarten €2,61.
***
Bestel je meerdere producten die we moeten laten bezorgen op verschillende adressen, bijvoorbeeld omdat je meerdere slingers kado doet. Geen probleem, maar dan berekenen wij de verzendkosten per afleveradres.

Juliette Zwaan Zwagemakers - Stichting Félice